Tuesday, September 27, 2016

Forex iphone app

Ten slotte ... 'n app wat kan lewer Desktop-Soos Forex kartering op jou selfoon Hugh Kimura van Handel Heroes resensies Handel Interceptor, 'n gratis iPhone / Android Forex kartering app in die video hieronder. Ek is die handel op my selfoon vir 'n rukkie. My eerste ervaring was met 'n FXSolutions app op my Windows Phone ... ja, praat oor ou skool. Sedertdien was daar nie te veel baie groot vooruitgang in mobiele forex is. uitvoering orde is gewoonlik nie die probleem op mobiele toestelle (in my ervaring), wat byna altyd goed werk. Dit is kartering en al die ander dinge wat jy kry op 'n gereelde rekenaar wat nie goed vertaal na 'n mobiele toestel. Maar Ek het onlangs ontdek 'n forex artikels wat ek glo werklik kan alles wat jy nodig het. 1 uur EURUSD grafiek bo-op, daaglikse skedule aan die onderkant Dit is die eerste keer dat ek 'n app wat in staat is om dinge te doen soos hierdie gesien ... twee verskillende tydperk kaarte op dieselfde skerm, met verskeie aanwysers: Alhoewel hierdie inligting is nog redelik nuut (en nog steeds goeie vordering), voel ek dat die skeppers regtig verstaan ​​wat 'n forex handelaar behoeftes en in staat was om te lewer in die meeste gebiede is. Dit is nie volmaak nie, maar ek sien groot potensiaal vir uiteindelik in staat is om jou lessenaar te sloot. As jy mooi teleurgesteld met mobiele handel programme is tot dusver, dan is hierdie video is vir jou. In hierdie video, sal jy leer: Wat ek het al met behulp van verhandeling op my selfoon tot dusver (en hoekom dit suig) Die redes waarom ek opgewonde oor hierdie inligting Waar daar nog ruimte vir verbetering Hoeveel van hierdie inligting koste Watter mobiele platforms dit is tans beskikbaar vir Hoe goed dit stapels teen die vrye Meta Trader 5 artikels Om uit te vind wat inligting is dit is, check hierdie video (vinnig uit na 04:25 om uit te vind wat die inligting is): Klik hier om te kyk na hul webwerf. Het jy 'n baie op jou selfoon of tablet handel? Wat is jou gunsteling mobiele handel app? Ons wil graag jou kommentaar hieronder hoor. Hugh Kimura lief vir om te blaai, koffie drink met botter en ontdek nuwe handelsmerk tegnologie. Sy doel is om 'n pro handelaar geword en terwyl hy wag vir ambagte vir die opstel, hy blogs oor strategie ontwikkeling, optimalisering van jou liggaam / gees vir handel en tegnologie tutoriale by Trading Heroes. oor outeur Yohay Elam - stigter, skrywer en redakteur


No comments:

Post a Comment