Tuesday, September 27, 2016

G7 forex sein

G7 bedoel om kommer oor oortollige jen beweeg sein: amptelike WASHINGTON In 'n verklaring van die Groep van Sewe ryk nasies op Dinsdag was bedoel om kommer oor oormatige beweging in die waarde van die geldeenheid en state Japan se van Tokio oor jen vlakke sein, 'n G7 amptenaar gesê. "Die G7 verklaring is verkeerd vertolk. Die G7 verklaring te kenne gegee kommer uitgespreek oor oortollige beweeg in die jen," het die amptenaar gesê. "Die G7 is bekommerd oor eensydige leiding te gee oor die jen. Japan sal wees in die kollig op die G20 in Moskou hierdie naweek." Die amptelike het verwys na 'n vergadering van die Groep van 20 ministers van Finansies in Moskou hierdie Vrydag en Saterdag. Die jen gestyg teenoor die Amerikaanse dollar en die euro na die verklaring van die G7 amptelike, wat toonbank gehardloop om die pad markte is die uitleg van die posisie van die G7-lande. Vroeër op Dinsdag, die G7 het gesê dit bly verbind tot-mark bepaal wisselkoerse en dat fiskale en monetêre beleid nie moet gerig wees op devaluatie geldeenhede. Japan vertolk die G7 valuta verklaring as wat dit 'n groen lig om pogings om sy ekonomie reflate voortgaan, en die jen aanvanklik het na aanleiding van die geldeenheid verklaring. Euro wisselvalligheid treffers 21 jaar laagtepunt! Nuwe webwerf en diens! Hi lesers Jammer oor die gebrek aan poste in die afgelope paar weke, maar ek het baie besig-re ontwerp my webwerwe is www. forex618.net en www. forex-science. com Hoekom nie gaan 'n blik op die nuwe spesiale aanbiedings Ek het beskikbaar gestel en lees wat ons 144 kliënte (soos van vandag) sê! Ek sal meer gereeld opdatering met spesiale artikels, verslae en kommentaar oor die mark in hierdie blog, so hou gereeld stem en e-pos my / antwoord op 'n post as daar iets spesifiek wat jy my wil bespreek - ek sal bly wees om te help nie . Dit was 'n besige handel maand in Mei, met 'n baie moeilike markte - rekord lae wisselvalligheid en 'n gebrek aan rigting het winste skaars vir baie handelaars gemaak. Ek is egter tevrede met ons gevolg en ons is op pad na 'n ander winsgewende maand by www. forex618.net Sterkte en goeie handelstoestande tot volgende keer!


No comments:

Post a Comment